Moet er een router nodig zijn om te spelen op de PS3 online ?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Games

Antwoorden (5)

een router, of een modem. in ieder geval draadloos internet, of je moet een kabeltje van router/modem naar de ps3 laten lopen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hoe wil je dan draadloos spelen?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Er staat niet in de vraag dat het draadloos moet, maar als je draadloos wilt spelen dan moet dan met een router of een modem die uitzich zelf al draadloos uitzendt ^^
Het moet niet. maar omdat er meestal maar 1 internet uitgang zit op het modem en die meestal al voor de pc gebruikt wordt is een router wel handig omdat je dan met meerdere apparaten tegelijk op internet kan.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hoeft niet, Maar is zeker wel handig omdat op een Modem meestal maar 1 poort zit, En met een router erbij kun je ook de poorten forwarden.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je kan draadloos en ,en met een kabel online spelen op de PS3
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Niet persee, je kan je PS3 ook direct aansluiten op het modem van je provider, mits er een ingang over is voor de PS3, als je modem ook draadloos ondersteund is dat helemaal makkelijk. Let er wel op, dat als je voor de ultieme multiplayer ervaring gaat, je ook je poorten openzet, en even controleert of je NAT open staat!