hoe moet ik de code van need for speed undercover invoeren?

ik heb need for speed en een stuurtje maar als ik het spel wil spelen moet ik een code invoeren

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Games

Antwoorden (2)

Je moet Origin downloaden. http://www.origin.com/nl/download

Hier kun je codes invoeren. Nadat je dit hebt gedaan, zal de download starten.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Zie de activatiehandleiding in mijn bron voor het activeren van de origin code, het voorbeeld is van een Mac spel maar het werkt hetzelfde voor een Windows spel