Ik heb een youtube kanaal gemaakt en ik neem filmpjes op met action! hoe moet ik nu knippen en plaken? groeten freerunner

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Games
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
kijk op youtube sony vegas tutorial daar vind je ook meer dingen van editen

Antwoorden (3)

Om je filmpjes te editen (knippen en plakken) moet je een edit programma gebruiken.
als je professioneel wil werken is sony vegas 12, je beste keuze. zelf zijn er ook gratis edit programma's zoals movie maker (windows default download). voor uitleg kan je een youtube filmpje opzoeken. ik hoop dat dit voldoende is.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
ik bedoel editen en action is mijn screen recorder
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
dat snap ik. maar met de editing software wat ik voorstelde kan je dat ook. probeer het eens uit. je kan een sony vagas trail nemen van 60 dag volgens mij.
je kan een tutorial kijken waar het in staat help denk ik beter
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Knippen en plakken kan je het best met Sony Vegas 12 (64 bit pc vereist) ik zelf gebruik Adobe Premiere maar Vegas is wel beter maar Premiere vindt ik fijner en ga je betaald kopen of illigaal downloaden?