ja dat kan
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ja XL slaat alleen of de fysieke grootte van de DS, de spellen/cartridges zijn gelijk.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
De spellen van de 3DS kan je gewoon in je 3DS XL doen, en daar werken ze ook gewoon, ook andersom dus. De DSen zijn gewoon het zelfde, alleen van de XL is het beeldscherm 90% groter en de batterij gaat een half uur langer mee.