The Sims 2 met alle uitbereidingen (inmiddels University en Pets en H&M Fashion al geinstalleerd) met windows vista doet het niet, wie kan me helpen?

Ik lees overal dat ik een update moet doen voor the Sims 2, wil dit met Windows Vista werken, maar inmiddels is the Sims 3 ook al uit en zijn de 'oude' updates dus niet meer beschikbaar, wie kan mij helpen??

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Games

Antwoorden (1)

Of het spel is gecrasht of je moet gewoon een nieuwe update downloaden via : piratebay.com als dat niet werkt dan kun je ook gewoon een nieuwe kopen