Ik zoek een online en gratis spel waarin je iemand bent en je een eigen huis hebt enzo, en dat je helemaal voor jezelf moet zorgen. Bestaat dat?

Ik bedoel dus dat je een poppetje kan besturen, en dat je een eigen huis hebt... Dat lijkt me superleuk, om dan allemaal dingen te doen enzo. Ik bedoel niet zoiets als Habbo, of eigenlijk wel, maar dan, eh, anders. Snap je?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Games

Antwoorden (9)

Club Penguin.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Misschien vind je Second Life wat ?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Runescape is ook leuk.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bedoel je misschien The sims
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Pirated Minecraft.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Klinkt als Sims. Of bv www.sunnieday.net of www.noobhotel.nl (Dat is net als Habbo, maar dan heb je gelijk veel cr, bij sunnieday ben je ook gelijk v.i.p.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
GTA IV , ik weet niet of je zo'n soort spel bedoelt maar het is heel erg leuk!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
IMVU misschien??
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik raad jou silabgarza aan het is runescape maar de allerleukste soort het is makkelijk om een lvl hoger te worden je krijgt aan het begin veel geld en ieder keer dat je stemt op sites ( vote ) dan kan je een cadeau kiezen 30 mil enzo veel meer en het registreren is gewoon een naam en wachtwoord schrijven en het is klaar

Toegevoegd na 1 minuut:
je gaat naar google schrijf silabgarza ga naar play bij de balkjes die je zult zien en dan scroll je naar beneden er is een client die je kan downloaden maar ook een webclient doe je gewoon op internet en dan nog het wachten en dat duurt 3 minuten ofzo