ik heb call of duty blck ops 2 gekocht maar de nuketown map zit er niet bij. zie beschrijving, kan iemand me helpen?

ik heb tijdens kerst call of duty black ops 2 gekocht alleen de nuketown map zit er niet bij. vrienden van me hebben het wel erbij gekregen voor dezelfde prijs. ligt dit aan bol.com of is dit een vergissing? kan ik een klacht indienen? (ps3)

Toegevoegd na 1 minuut:
blAck ops 2 bedoel ik

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Games

Het beste antwoord

Nuketown was puur voor de Pre-Orders, oftewel je moest hem voor de release datum hebben besteld. Als ik naar jouw beschrijving kijk zie ik dat dit niet het geval is voor jou oftewel de map zit er niet bij.

Als het wel op de site stond aangegeven dat hij erbij zat, dan zou je wel een mailtje naar bol.com kunnen sturen. Maar waarschijnlijk ben je gewoon te laat.