Waarom heet seks hebben in de Sims " O jaa " doen?

(Naar aanleiding van een andere vraag) .

Snapte eerst totaal niet wat het betekende , maar het blijkt dus seks te zijn. Waar komt dan de term ' ojaa doen' vandaan ?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Games
5.5K

Het beste antwoord

De term komt van de kreet die veel mensen kennelijk uiten wanneer ze door hun partner op weg worden gebracht naar het hoogtepunt. Denk aan "oh jaaa... oe... oooohhhh... lekker.... oooohhh jaaaa!".

De term is natuurlijk ook gebruikt om "kindvriendelijk" te zijn, en dus door de diverse keuringen heen te komen.
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hahaha ; ja, daar hebben wij hier ook al - tot grote hilarieteit /plaatsvervangende schaamte van de meiden - aan tafel over zitten speculeren :lol:
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Kan niet missen eigenlijk ; was ook precies mijn/onze interpretatie.

Andere antwoorden (3)

Dat 'o jaa' is meer een kreet.
Waarschijnlijk omdat een spel een spel moet blijven, ook al is de Sims gebaseerd op het echte leven. Daarbij komen kinderen die het spelen of meekijken zo minder snel in aanraking met (danwel alleen het woord) seks.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Sims is ook een spel dat door veel kinderen wordt gespeeld, vandaar dat het een naam heeft die minder recht voor z'n raap is.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nou het heeft meerdere namen het is net zo goed gewoon vrijen dus het ligt eraan o jaa kunnen Ze alleen in bed doen vrijen kunnen ze staand