hoe bouw je een 3D game?

Ik wil altijd al een echte game maken een shooter dus niet zoiets als klokhuis games

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Games
Ritsuka
10 jaar geleden
Is niet zo simpel hoor

Het beste antwoord

Een game zou je kunnen maken in een programma als UDK, waarbij je gebruik kunt maken van een voorgeprogrammeerde engine. Dit heeft als voordeel dat je vrij veel basis van de game niet hoeft te programmeren. Het heeft dan ook weer zijn beperkingen. De andere manier, die het meeste vrijheid biedt, is het helemaal zelf programmeren. Echter, dit is GIGANTISCH moeilijk. Ook in programma's als UDK is het enorm moeilijk een game te maken. Een groot team van professionals doet hier minimaal een jaar over. Als je een eigen game wilt maken, zonder programmeer ervaring, raad ik je dit af. Maar je mag het natuurlijk altijd proberen.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Bedankt ps kan je de download link geven van UDK

Andere antwoorden (1)

je kan veel verschillende soorten games maken op www.sploder.com
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
ja dat snap van sploder maar daar is wel altijd gewoon 1 basis niet zo van dat je je creativiteit er op los kan laten