Minecraft crasht bij opstarten. Hoe los ik dit op?

Iedere keer als ik minecraft opstart krijg ik de error failed to write core dump. Ik heb minecraft 1.8.3 en het draait op windows 7.

Hier is de volledige error :

[spoiler]
#
# A fatal error has been detected by the Java Runtime Environment:
#
# EXCEPTION_ACCESS_VIOLATION (0xc0000005) at pc=0x28883e88, pid=864, tid=536
#
# JRE version: Java(TM) SE Runtime Environment (8.0_25-b18) (build 1.8.0_25-b18)
# Java VM: Java HotSpot(TM) Client VM (25.25-b02 mixed mode windows-x86 )
# Problematic frame:
# C [ig4dev32.dll+0x3e88]
#
# Failed to write core dump. Minidumps are not enabled by default on client versions of Windows
#
# An error report file with more information is saved as:
# C:\Users\Tim\AppData\Roaming\.minecraft\hs_err_pid864.log
#
# If you would like to submit a bug report
[/spoiler]

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Games
6.8K

Antwoorden (1)

Hierbij je antwoord.

Als je dit filmpje bekijkt snap je het!
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Helaas hielp dit niet... Toen ik dit deed kreeg ik een andere error. Deze error : # A fatal error has been detected by the Java Runtime Environment:
#
# EXCEPTION_ACCESS_VIOLATION (0xc0000005) at pc=0x16593e88, pid=3908, tid=2232
#
# JRE version: Java(TM) SE Runtime Environment (8.0_25-b18) (build 1.8.0_25-b18)
# Java VM: Java HotSpot(TM) Client VM (25.25-b02 mixed mode windows-x86 )
# Problematic frame:
# C [ig4dev32.dll+0x3e88]
#
# Core dump written. Default location: C:\Users\Tim\AppData\Roaming\.minecraft\hs_err_pid3908.mdmp
#
# An error report file with more information is saved as:
# C:\Users\Tim\AppData\Roaming\.minecraft\hs_err_pid3908.log
#
# If you would like to submit a bug report, please visit:
# http://bugreport.sun.com/bugreport/crash.jsp
# The crash happened outside the Java Virtual Machine in native code.
# See problematic frame for where to report the bug.
#
AL lib: (EE) alc_cleanup: 1 device not closed
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Misschien moet je dan overwegen om je minecraft even opnieuw te installeren. Als je belangrijke saves hebt zou ik die ff kopieren. Ik hoop dat je weet waar het minecraft mapje staat. Als dit niet werkt zou ik java even updaten/opnieuw installeren