Op moviestarplanet kan je geen redeem code's gebruiken. Omdat ze dat gewoon niet willen op die website. De antwoordt is dan ook simpel. Er zijn geen redeem code's voor moviestarplanet.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
je kan wel een msp code krijgen maar je moet een msp magazine kopen en die zijn niet te koop in nederland of belgie en je weet niet welk item je krijgt
Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
ja die zijn er! als je op je account inlogd en in je status opschrijft : 3YXW4EYS23 krijg je een jaar starvip!