Ik speel op gosupermodel vaak de games, maar sinds ik een java update moest doen, wil niks laden, wat doe ik daar aan? Heb veel al geprobeerd.

Ik weet niet of jullie de site GoSuperModel kennen, Maar ik heb daar een profiel en speel er vaak de games, zondag moest ik een java update doen, en sindsdien wil niks meer laden en heb ik bijna nergens meer toegang toe (winkels, garderobe, games). Dit vind ik heel vervelend.
Ik heb de cache al geleegd, oudere java versies verwijderd, opnieuw geinstalleerd, echt van alles geprobeerd maar niks wilt werken, ik kan nog steeds nergens in.
Ik heb support al gemaild maar die doen er zoals gewoonlijk weer lang over om te reageren.

Weten jullie nog iets waardoor het mogelijk niet werkt? en wat ik kan doen om weer overal in te kunnen?

Bedankt alvast.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Games
1.4K

Antwoorden (2)

Heey, Ik heb precies hetzelfde, toen mn laptop geleegd werd moest ik een nieuwe java downloaden en nu werkt idd niks meer. Ik baal er echt heel erg van ): Ik hoop dat je gauw antwoord krijgt van iemand die het weet, of het snel op kan lossen. Want ik heb ook alles al geprobeerd. Als je iets weet, mail mij dan aub :] -> email adres: priscillabakker1@gmail.com. Mijn account @gsm: thisispris1001
Nog heel veel suc6! :)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Bij mij werkt het ook niet op de laptop. Maar wel op de gewone computer. Wat ik wel had was toen ik mijn java eraf had gehaald en het toen ging spelen erop kwam te staan dat ik Java moest installeren en toen laadde het spel tot 20%. Misschien laad hij bij jullie wel verder, ik ga het iig nog een keer proberen.

Toegevoegd na 29 minuten:
Edit:

Ik heb het geprobeerd. Mijn enige antwoord is dat gosupermodel op de laptop gewoon heel erg langzaam laadt. Als je een aantal keer refresht komt het plaatje van laden er wel op te staan. Maar blijft op een bepaald procent steken. Verder weet ik niet wat je er aan kan doen. Ik zou op een gewone pc gaa als je die hebt.

Toegevoegd na 1 uur:
Het ligt idd aan AVG heb het verijderd en alles doet het. Heel erg bedankt! (:
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik kan er op dit moment even in komen, ik ben er achter gekomen dat het bij mij aan AVG ligt, ik heb AVG uitgeschakeld en kon er inkomen, wel na 1000en keren refreshen, maar ik kom er in, ik weet niet voor hoelang, waarschijnlijk moet ik avg er gewoon afgooien.
Misschien hebben jullie hier ook iets aan