Sims 3 uitbreidingspakket wil niet installeren op mijn mac, hoe kan dit?

Hallo,

Als ik een Sims 3 uitbreidings pakket heb gedownload(op mijn mac) en ik m wil installeren, verschijnt het installatieprogramma-icoon heel even en verdwijnt dan weer.

Heeft iemand een oplossing hiervoor?

Ik heb hem trouwens wel van internet gedownload!

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Games
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Heel stomme vraag, maar ben je er zeker van dat: -Het deO SX versie is (en niet voor Windwows)
-Je aan de minimale systeemeisen voldoet
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Waar kan ik zien dat het een OS x versie is?

Antwoorden (1)

Heb je goed op de achterkant van ht doosje geken bij wat.je pc nlmoet kunnen?
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ik heb hem gedownload via internet, dus heb er geen doosje van :P