Hoe fix ik de 'Runtime Error R6025 Pure Virtual Function' error?

Als ik The godfather 2 wil gaan spelen, krijg ik deze error dus te zien. Weet iemand hoe ik dit fix?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Games

Antwoorden (1)

Welk OS draai je? Dit probleem kent vele oorzaken, zoals beta flash plugin van adobe, het gebeurt wanneer jou applicatie(godfather in dit geval) indirect de virtual member functie called terwijl de context waain dit gebeurt ongeldig is. Probeer eens met een schone versie van windows?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik draai op WIndows 8 professional. en hoe bedoel je 'schone versie'?