ik heb mijn xbox omgedraaid nu zit er een 1 kleine kras op en er zit een vage kras op die xbox teken kan ik hem nog bij game mania herstellen?

werkt het dan 100 %

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Games
1.1K

Antwoorden (1)

De xbox heeft een kunststof behuizing. Krassen op dit kunststof krijg je niet meer verwijderd. Ook gamemania zal dit niet voor elkaar krijgen. Jammer, maar uiteindelijk is het wel een gebruiksartikel.
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Werkt het echt dan helemaal niet is het dood
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Werkt het echt dan helemaal niet
AlphaLimaSierra
10 jaar geleden
nee, de kras zul je altijd blijven zien. het wordt eerder lelijker nog, als je er aan gaat poetsen, schuren etc.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
kan ik er echt niks aan doen w8 ik stuur wel een foto mischien valt het nog te redden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
zie je dat het een beetje gekrast is maar is dat heel diep of kan het nog repareren
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
dat moet je aan die lui van gamemania vragen....