Komt het spel call of duty mw4 nog uit op de ps3?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Games
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
90% zeker van wel

Het beste antwoord

Of het volgende spel MW4 is, is nog niet bevestigd. Wat wel bevestigd is, is dat de volgende Call of Duty ook nog op de oude consoles uitkomt.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dankwel, ik kan op beide oren slapen.

Andere antwoorden (2)

ze hebben het nog niet bekend gemaakt maar waarschijnlijk wel want er zullen nog veel mensen zijn die de ps3 hebben. maar zoiets weet je nooit zeker en we zullen dus eerst nog moeten wachten voor we het antwoord zeker weten.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
dat is onbekend ,want het is niet bekend gemaakt wat na black ops 2 komt en het is ook niet bekend of mw4 wel komt of er een andere titel komt ,het is ook niet bekend of de opvolger alleen op de ps4 komt in plaats van de ps3