Help! Kan iemand me vertellen wat er mis is met m'n spel?

Ik speel al een jaar lang 'combat arms' maar ik heb een maand geleden mijn account verwijderd en ik heb ondertussen ook een nieuwe laptop, maar ik wou een paar dagen geleden een nieuwe account maken en dat lukte, maar op het moment dat je ik m'n 'character' gekozen had en op 'confirm' drukte kreeg ik dit :
"unable to run the game due to the client file is being corrupted." Kan iemand me helpen want mijn engels is echt verschrikkelijk en al wist ik wat het betekende zou ik nog niet echt weten wat ik moet doen om het probleem op te lossen?
Ik hoop dat iemand me met dit probleem kan helpen?
Alvast bedankt.
Groetjes.

Toegevoegd na 8 minuten:
Ps: ik weet niet hoe dat komt maar het lijkt wel alsof mijn laptop iets tegen mmorpg games heeft, want ik had er 2 andere geprobeerd die ook niet wouden starten en een weekje geleden probeerde ik LotRo maar dat wou ook weer niet?
En ze hadden allemaal een ander probleem. Ik snap het echt niet en mijn engels is veel te slecht om het eventueel aan die helpdesk dingen hoe-dat-ook-heet te vragen.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Games

Antwoorden (2)

Je moet wel de hoofdgebruiker zijn van je laptop, anders kan je de benodigde progs niet downloaden, kijk daar eerst naar
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Hallo,

1: start de computer als hoofdgebruiker account (administrator).
2: kijk of je computer besmet is met een ongewenst bestandje of programma.
3: kijk of je computer met bijvoorbeeld programma ccleaner registratie fouten heeft.
4: verwijder alle oude bestanden van het benoemde spel.
5: eventueel een defragmentatie uitoefenen (staat in start balk onder bureau accessoires en dan systeem werkset om zo alle gegevens op je computer weer te herschikken.

6: reinstalleer de game na bovenstaande punten.

Succes!

Gr Gaelwyn