Wanneer komt counter strike global offensive uit, en wat zijn dan de specificaties?

Letterlijk de vraag die ik heb gesteld

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Games

Het beste antwoord

specificaties zijn nog onbekend. Volgens mij is er nog geen harde releasedatum. Het zal waarschijnlijk ergens in de zomer van 2012 zijn, vrij binnenkort dus.

Ik neem aan dat je met specificaties eigenlijk systeemeisen bedoeld? Zoals gezegd weten we dit nog niet, wel kan ik een gok doen. De games draait op de source engine en al het beeldmateriaal wat we tot nog toe gezien hebben ziet er behoorlijk outdated uit. Als we bedenken dat de source engine altijd een uitstekende engine is geweest, die op heel veel systemen goed draaide, zal dat nu waarschijnlijk ook zo zijn.

Wilde gok:
*dual core processor min
*2gb ram min
*High low-end videokaart min.

Als je Call of Duty kan spelen zal dit ook makkelijk lukken.