Kan ik games op een externe hardeschijf installeren en dan van daaruit spelen bv. De Sims3 ?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Games
3.6K

Het beste antwoord

Dit kan gewoon. De USB-verbinding is snel genoeg om de datatransfers aan te kunnen die bij het gamen komen kijken. Echter, als het een game is die veel moet laden, is het niet altijd aan te raden, aangezien de datatransfercapaciteit beperkt is. Maar in de praktijk zal het bij de meeste games geen probleem zijn.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
En wat bedoel je met te veel moet laden, bij mij gaat het om de game De sims3 en uitbreidingen.
Is het dan wel geschikt om het op extern te plaatsen?
Ritsuka
11 jaar geleden
Werkt wel hoor, had ik ook.
Sel moet elke keer laden als je van je huis naar de buurt gaat bijvoorbeeld, en dat duurt ietsje langer,

Andere antwoorden (2)

Zou ik niet aanraden want de snelheid tss de externe HD en uw PC is veel trager dan dat u rechtstreeks op uw PC speelt.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Oke,en een externe HD op stroom en een hoger snelheid van een externe HD
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dat ligt niet alleen aan de snelheid van de HD maar vooral aan de data snelheid van de USB poort. Dat komt doordat USB 2.0 in de praktijk slechts snelheden haalt tot 30 MB/s (240 Mbit/s)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
En een externe HD op 3.0 en stroom?
Mijn laptop staan erg vol en ik heb alleen maar de sims3 en pinnacle videobewerking erop staan! Maar ik kan u niks meer doen,de sims slaat elke keer vast en videobewerking kan ik geen video ts image meer maken omdat er geen genoeg opslag meer is op m'n c schijf! Geeft nu 13,6 gb van 116 FB aan. En dat getuigen is helemaal op aan de sims 3,dus vandaar mijn vraag!
is mogelijk, alleen niet zo handig...
Als je bijvoorbeeld films (die op een USB ofzo staan) wilt convertere op een laptop ofzon, zal het langer duren dan wanneer je die films al op de laptop ofzo hebt staan.