Is ret pala / feral druid een goede combo in arena voor WoW?

Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
in: Games

Antwoorden (3)

Ik zou een van de twee respeccen naar healer.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Holy paladins zijn lastig te verslaan op het moment, retri paladins worden na de patch heel erg generfed. Maar in principe is elke combinatie goed, mits beide spelers het goed kunnen spelen. Dat is mijn ervaring tenminste. Ik zie overigens weinig feral druids in arena...
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
In 2v2 is het bepaald geen slechte combinatie. De gevechten duren zelden lang genoeg om veel healing te verantwoorden en beide specs zijn goed in staat om zowel de klappen uit te delen als ze op te vangen. Evt kan je 1 van beide als healer inzetten maar dat betekend wel dat de ander zowel de rol van tank als van damage dealer op zich zal moeten nemen en dat kan je tegenstander net te lang in leven houden. Groot voordeel is wel dat je virtueel immuun bent voor crowd controll en dat je elkaar in leven kan houden is ook zeker een plus punt.