Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Is ret pala / feral druid een goede combo in arena voor WoW?

Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
in: Games
744

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (3)

Ik zou een van de twee respeccen naar healer.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Holy paladins zijn lastig te verslaan op het moment, retri paladins worden na de patch heel erg generfed. Maar in principe is elke combinatie goed, mits beide spelers het goed kunnen spelen. Dat is mijn ervaring tenminste. Ik zie overigens weinig feral druids in arena...
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
In 2v2 is het bepaald geen slechte combinatie. De gevechten duren zelden lang genoeg om veel healing te verantwoorden en beide specs zijn goed in staat om zowel de klappen uit te delen als ze op te vangen. Evt kan je 1 van beide als healer inzetten maar dat betekend wel dat de ander zowel de rol van tank als van damage dealer op zich zal moeten nemen en dat kan je tegenstander net te lang in leven houden. Groot voordeel is wel dat je virtueel immuun bent voor crowd controll en dat je elkaar in leven kan houden is ook zeker een plus punt.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding