Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

werkt een logitech dual pad game controller op windows 7?

ik heb een logitech dual pad game controller en hij werkt niet: er zit een cd bij met software om de knoppen te programmeren maar die werkt niet op windows 7, ik heb op de site van logitech de software gedownload en er stond bij dat hij ook voor windows 7 was, het progamma werkte goed maar toen ik de controller op mijn pc ansloot herkende het progamma de controller niet, wie kan mijn helpen?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Games
633

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Misschien dat je even in het Apparaatbeheer nog eens de controller moet laat detecteren.
Wellicht dat hij niet de goede drivers heeft geinstalleer en de standaart drivers vanuit windows heeft gepakt, mocht dit zo zijn dan de oude drivers verwijderen en dan de nieuwe aan de hand van je download wederom installeren ( eventueel met een herstart ertussen ).
Als je de goede drivers hebt van het apparaat dan lijkt het mij dat deze gewoon behoort te werken.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding