Officiele datum is er nog niet, maar sommige site melden richting oktober november, maar zelf denk ik begin 2013
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ze verwachten 26 april 2013.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dat is echt pure onzin niks is erover bekent en dat schrijven mischien webshops maar rockstar zegt niks daarover ook niet aan webshops.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Webshops zeggen dat niet, dat zeggen gamesites die vaak goed geïnformeerd worden. Als je naar alle vorige data kijkt van Rockstar releases, zou het goed kunnen dat het in de periode april-mei uitkomt.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dat klopt ik verwacht ook in het voorjaat maar die 26 april.
De officiele datum is bekend gemaakt op hun trailer. En dat is 12-12-12
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Voor zover ik weet is het nog nergens officieel aangekondigt. Maar er gaan wel veel geruchten over dat hij eind dit jaar moet gaan verschijnen maar dat denk ik zelf niet, ik gok midden 2013 ofso.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
de release date is nog niet bekend, maar hij komt hoog waarschijnlijk ergens rond eind 2013 uit.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Als je het 100% zeker wilt weten ga dan af en toe kijken op de website van rockstar. Dan weet je het zeker. ( doe ik ook ;))