Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Antwoorden (6)

Officiele datum is er nog niet, maar sommige site melden richting oktober november, maar zelf denk ik begin 2013
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ze verwachten 26 april 2013.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dat is echt pure onzin niks is erover bekent en dat schrijven mischien webshops maar rockstar zegt niks daarover ook niet aan webshops.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Webshops zeggen dat niet, dat zeggen gamesites die vaak goed geïnformeerd worden. Als je naar alle vorige data kijkt van Rockstar releases, zou het goed kunnen dat het in de periode april-mei uitkomt.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dat klopt ik verwacht ook in het voorjaat maar die 26 april.
De officiele datum is bekend gemaakt op hun trailer. En dat is 12-12-12
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Voor zover ik weet is het nog nergens officieel aangekondigt. Maar er gaan wel veel geruchten over dat hij eind dit jaar moet gaan verschijnen maar dat denk ik zelf niet, ik gok midden 2013 ofso.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
de release date is nog niet bekend, maar hij komt hoog waarschijnlijk ergens rond eind 2013 uit.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Als je het 100% zeker wilt weten ga dan af en toe kijken op de website van rockstar. Dan weet je het zeker. ( doe ik ook ;))
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding