uitleg over adventure chronicles spel , last tombe die met de stenen aan de muur

hallo, ik kom niet verder , ik speel het spel adventure chronicles, ik ben in de gedeelte met de 5 stenen tegen de muur die je kan indrukken , wat moet ik ermee doen ? ik moet alleen het puzzeltje van de blauwe edelsteen nog hebben

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Games

Antwoorden (2)

http://www.gamezebo.com/games/adventure-chronicles-search-lost-treasure/tips-tricks

KIjk hier eens, is een walkthrough
Succes verder Leuk spel.

Groetjes Gerry
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
je moet de juiste volgorde zien te vinden waarop je de stenen moet indrukken. ff uitproberen dus. dan komt de blauwe steen vrij. als je die hebt plaats je hem links bovenaan in de zeskantige opening. dan lichten er 3 symbolen op. vervolgens doe je de steen op in de andere zeskantige opening en ga je draaien aan de ringen erom heen en plaats je de symbolen op een rij. succes!