Is wolfquest veilig om te downloaden?

Ik heb per ongeluk het spel Wolfquest gevonden en het lijkt me best een leuk spel. Alleen zit ik met een probleem: is het veilig om te downloaden? Ik heb mijn pc best lang, ben eraan gehecht en ik wil wel een veilige download. Zie hier link om te downloaden:
http://www.wolfquest.org/

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Games

Antwoorden (1)

Ja, deze is veilig te downloaden vanaf de officiële website. Je kan eventueel voordat je het spel gaat installeren een scan (antivirus software) over het installatie bestand doen ter extra controle.

Vriendelijke groeten,