kan ik op tablet; minecraft pocket edition kopen via ideal?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Games
1.6K

Antwoorden (2)

Je kunt op Playcardgiftcodes.nl (zie bron) cadeaukaarten van €15 voor Google Play kopen met iDEAL. Hiermee kan je Minecraft - Pocket Edition kopen. Probleem is wel dat je dan €9,50 overhoudt. Maar er is geen betere mogelijkheid om via iDEAL applicaties te kopen in Google Play.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Dit is zeker mogelijk, alleen dan blijft er wel geld opstaan. Licht er ook nog aan welke tablet, maar daar heb je vast al wel naar gekeken. Dus dit inderdaad mogelijk als het systeem op android of apple werkt.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
ja inderdaad. bedank voor je hulp