Wat is de naam van de game waarvan het hoesje compleet oranje is met een witte schedel er op?

Een paar maanden geleden zag ik hier de trailer van, echter kan ik me daar niet veel van herinneren. Het hoesje is oranje met een witte scheldel van een alien of iets dergelijks er op. Weet iemand wel game ik bedoel?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Games

Antwoorden (1)

Ik denk dat je Resistance 3 bedoelt. deze heeft een oranje cover met een witte schedel.
Plaatje bij antwoord
Jaspro101
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Bedankt voor je snelle reactie, dit is precies de game die ik bedoel! Bedankt!
Antoni
10 jaar geleden
Mooi gevonden, Jaspro101! + 1 voor je antwoord!