Farming Simulator 2015 doet het niet, hoe los ik dit op?

FS 15 doet het niet meer naar de 1.1 patch. dus mijn vraag is: hoe kan ik weer FS 15 doen naar de 1.1 patch? Zonder updates doet hij het wel gewoon!

mvg Tom

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Games
1.5K
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Heb je wel een legale versie?
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Als die niet legaal is heb je misschien een crack nodig van de huidige Farming Simulator. (Zegt me broer,die heeft hem zelf)
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Geeft hij een error? Zo ja, welke?
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
ja ik heb hem via bol.com. en haphap123 als goed is heb ik een foto erbij gedaan. als je hem niet zit stuur ik wel even een link

Het beste antwoord

Je kunt met systeemherstel in je configuratiescherm teruggaan naar een vroegere datum, waarbij hij het nog wel deed.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Dan speel hij nog steeds niet versie 1.1 en zal het spel zichzelf weer updaten.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Dat klopt Allotria