Weet iemand waar ik (op de pc) een Mahjong spelletje kan spelen met de mogelijkheid: laatste zet ongedaan maken?

En dan liefst on-line, maar (veilig) downloaden kan ook
Vroeger had ik er één, die had die mogelijkheid, en gaf óók een "tip" als
je er niet meer uitkwam. Ik kan deze echter niet meer vinden.
Wie weet raad?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Games

Het beste antwoord

Dat heb ik bij de standaard spellen op mijn laptop staan. Ik kom er door te klikken op Start, en bij Programma's te kiezen voor Ontspanning. En dan Mahjong Titans aanklikken. Met Ctrl+Z maak je de laatste handeling ongedaan, en met de letter H krijg je een tip wat je zou kunnen doen.
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Bedankt weer!
Duidelijke uitleg ook over hoe ik er kan komen.
Is er nog een mogelijkheid om een ander soort tegels te selecteren?
I.i.g. weer snel beantwoord!