Hoe kan ik de Sims spelen zonder optische drive?

Ik heb de Sims een paar jaar geleden gekocht. Nu heb ik een nieuwe laptop, maar daar kan ik geen cd in doen. Hoe kan ik nu toch gewoon de Sims spelen?

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
in: Games
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
USB-DVD-ROM-speler aansluiten.
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Waar zou ik deze het beste kunnen kopen?
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Maakt niet uit. Via tweakers pricewatch kan je een goede kiezen https://tweakers.net/pricewatch/475235/lg-dvd-rw-8x-slimline-black-usb-20-(gp57eb40auae10b)-zwart.html

Antwoorden (1)

je kunt het spel via Origin downloaden. eerst moet je Origin downloaden en een account aanmaken. dan moet je sims zoeken en je cd-key invoeren. als het goed is werkt dit. succes!