Hoeveelste moet je worden met Fifa 11 om het seizoen erna Europa League te spelen? Of hoe dat ook heet in Fifa!:p. Zie uitleg

Ik ben nu VFL Bochum, sta 6de. Hoeveelste moet ik worden om Europees te kunnen voetballen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Games

Antwoorden (1)

Dit is bepaald aan de hand van de "ranglijst" van het echte voetbal. Aangezien jij in de Bundesliga speelt moeten we hier naar kijken. (UEFA-coëfficienten).

In de Bundesliga gelden de Europese kwalificatie's:
Champions League (3)
UEFA Europa League (2)

Aangezien 1,2 en 3 dus naar de Champions League gaan/kunnen, gaan 4 en 5 naar de Europa League.

Toegevoegd na 4 minuten:
Echter:
4e plaats heeft kans op Champions + Europa league. (verlies = Europa league groepsfase, winst = Champions, moet tegen ander land)
5e plaats is 4de kwalificatie.
6e plaats kan ook nog, maar is 3e kwalificatie.

4e Plaats is dus minimaal Europa league
5e en 6e plaats hebben nog een kwalificatie.

Met je 6e plek kun je dus uiteindelijk nog de Europa league winnen!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
I'm sorry, maar dit klopt niet. Ik werd 7e en mocht voorronde spelen! -
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Heb je de beker gewonnen? Daarnaast zijn er uitzonderingen op de regel, die je in mijn bron kunt vinden.