Waarom werkt Minecraft niet op mijn iPad met toetsenbord?

Ik zag een vraag hier op de website Goeievraag.nl
Kan je met een Bluetooth toetsenbord minecraft PE spelen op de iPad.
Nou heb ik het zelf geprobeerd, maar ik kan mijn poppetje niet bewegen via mijn Bluetooth toetsenbord op Minecraft PE.
Weet iemand misschien hoe dit kan?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Games
2.3K

Antwoorden (1)

Minecraft PE werkt alleen met het D-Pad. Het spel is ondersteunt namelijk geen toetsenborden. Wel kun je er mee typen in de chat, op een server.