Waarom houden de 'random opponents' er zo gauw mee op? (Wordfeud)

Ik probeer wel eens een spelletje Wordfeud te spelen tegen een random opponent. Maar het gebeurt heel vaak dat zo'n onbekende tegenstander er na een paar beurten de brui aan geeft. Waarom doen ze dat?

Toegevoegd na 16 minuten:
Ik ben dus gelukkig niet de enige. Da's al een hele geruststelling. Ik dacht al dat het misschien aan mij lag.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Games
3.4K
tikrit
12 jaar geleden
Probeer iemand te strikken die redelijk hoog in de statistieken staat. Betere spelers geven niet zo snel op.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Waar vind ik die statistieken?
tikrit
12 jaar geleden
Bovenin links zie je zo'n oranje trappetje 1e,2e,3e plaats. Je kunt bij laatste dag, laatste week en afgelopen maand kijken. Kijk dan bij afgelopen maand en iemand die ongeveer 66% van de spelen gewonnen heeft is al behoorlijk goed. Je nodigt er gewoon een aantal uit en dan maar zien wie er thuis is.
tikrit
12 jaar geleden
IK zie nu plotseling dat je het over Wordfeud hebt. Ik had het over Webfeud, maar het principe zal wel gelijk zijn.
Verwijderde gebruiker
2 jaar geleden
Soms stop de tegenstander al direct. Dit zijn meestal mannen die via een spelletje Wordfeud op zoek zijn naar seksueel getinte chats met vrouwen ( hoe zielig. ) Zodra ze merken dat je een man bent of twijfelen stoppen zij direct. Vervelende mensen ( patiënten) die dit spel misbruiken.

Antwoorden (3)

Heel herkenbaar, meestal gebeurt dit als ze (flink) achterstaan, dus geven ze de hoop op de overwinning op.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja, dat weet je nooit vantevoren.
Het kan zijn dat ze jou zo goed vinden, als je voorstaat, dat ze denken: Hier heb ik geen zin in, want ik win toch nooit.

Het kan ook zo zijn, dat ze een spelletje wordfeud ergens tussendoor doen. Dat ze weer weg moeten, voor bijvoorbeeld een vergadering, of kinderen in bed stoppen.
Dat soort dingen.

Succes en ik wens je veel wordfeud plezier toe!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Op random is het speel veld niet standaard dus dat betekend dat als je een woord speelt en je legt de letters op drie vakjes met triple woord waarde dat je zo ineens 2 a 300 punten kan scoren,die mensen die de brui er aan geven kunnen gewoonweg niet tegen hun verlies en stoppen er dan ook vaak mee.
Zelf al zo vaak mee gemaakt,gewoon niet leuk meer.
Ik heb zelf ook wel eens met een verschil van 300 achter gestaan,ik speel gewoon verder omdat het een leuk spel en een leuk tijdverdrijf (of verslaving ;-) )

Toegevoegd na 1 minuut:
Als je nog een tegenstander zoekt die niet kapt als ze achter staat stuur me dan je spelersnaam in een pm dan voeg ik je met alle plezier toe :-)