Waarom houden de 'random opponents' er zo gauw mee op? (Wordfeud)

Ik probeer wel eens een spelletje Wordfeud te spelen tegen een random opponent. Maar het gebeurt heel vaak dat zo'n onbekende tegenstander er na een paar beurten de brui aan geeft. Waarom doen ze dat?

Toegevoegd na 16 minuten:
Ik ben dus gelukkig niet de enige. Da's al een hele geruststelling. Ik dacht al dat het misschien aan mij lag.

Weet jij het antwoord?

/2500

Heel herkenbaar, meestal gebeurt dit als ze (flink) achterstaan, dus geven ze de hoop op de overwinning op.

Ja, dat weet je nooit vantevoren. Het kan zijn dat ze jou zo goed vinden, als je voorstaat, dat ze denken: Hier heb ik geen zin in, want ik win toch nooit. Het kan ook zo zijn, dat ze een spelletje wordfeud ergens tussendoor doen. Dat ze weer weg moeten, voor bijvoorbeeld een vergadering, of kinderen in bed stoppen. Dat soort dingen. Succes en ik wens je veel wordfeud plezier toe!

Op random is het speel veld niet standaard dus dat betekend dat als je een woord speelt en je legt de letters op drie vakjes met triple woord waarde dat je zo ineens 2 a 300 punten kan scoren,die mensen die de brui er aan geven kunnen gewoonweg niet tegen hun verlies en stoppen er dan ook vaak mee. Zelf al zo vaak mee gemaakt,gewoon niet leuk meer. Ik heb zelf ook wel eens met een verschil van 300 achter gestaan,ik speel gewoon verder omdat het een leuk spel en een leuk tijdverdrijf (of verslaving ;-) ) Toegevoegd na 1 minuut: Als je nog een tegenstander zoekt die niet kapt als ze achter staat stuur me dan je spelersnaam in een pm dan voeg ik je met alle plezier toe :-)

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100