Waarom kunnen mijn vrienden niet joinen op mijn bukkit server?

Ik heb een bukkit server gemaakt lukt allemaal prima.
maar als mijn vrienden willen joinen staat connection time out:connect
ik heb een premium acount
ik gebruik geen hamachi omdat mijn vrienden dat dan ook moeten hebben
ik heb windows 7
ik poort 25565 geforward
mijn server porperjes staan helemaal geod
heefd iemand tips graag melden
mvg bram

Toegevoegd na 3 dagen:
IK KAN MIJN EIGEN VRAAG NIET BEANTWOORDEN DUS IK ZEG HET ZO MAAR
IK HEB MIJN PORTGEFORWARD
IK HEB FIREWAL ZOWEL BIJ WINDOWS ALS BIJ NORTON

KUN JE MIJ VERDER HELPEN

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Games
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Wat voor ip gebruiken je vrienden dan?
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
het ip van ipchicken http://www.ipchicken.com/
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Je moet in de server propeties bij online mode false in typen

Antwoorden (3)

Zeker weten dat je het op de goeie manier hebt gedaan?
En weet je 100% zeker dat je poort ook OPEN staat?

Bekijk het anders eventjes allemaal (opnieuw) via de sites die ik als bron heb toegevoegd.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Je moet je firewall uitzetten
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Dit is meestal een probleem dat wordt veroorzaakt door het niet goed port forwarden van je router. Zoek anders even op youtube hoe het precies moet. Ook, moet je in de server properties de ip leeglaten, dan vind hij hem automatisch ook moet je elke dag je router opnieuw forwarden anders werkt dat ook niet.