Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Kan iemand een inschatting maken wat de minimum systeemeisen zijn voor GTA V?

Ik heb een PC staan met:

Windows 7 x64
2TB rom + 125gb SSD
16 GB Ram
Intel core i5 4670
Intel HD graphics 4400.

Als deze specificaties niet voldoende zijn voor GTA 5, dan graag wat info over wat ik zou moeten upgraden.

Ikzelf denk dat de videokaart te zwak is, als dat zo is, met welke niet al te dure videokaart moet het wel kunnen lukken?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Games
726
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Videokaart is hier idd de zwakste schakel. Het is niet meer dan een in de CPU ingebakken GPU. Wat is je budget? Met zoiets zou het wel moeten kunnen: http://tweakers.net/pricewatch/363078/club3d-radeon-r9-270-14-series.html
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Bedankt voor uw reactie! Wat denkt u dat het minimale is wat ik nodig heb?
De prijs maakt mij in eerste instantie niet heel veel uit, ik wil niet de allerduurste als het niet nodig is. Ik wil zo goedkoop mogelijk uiteraard, maar de eerste prioriteit is een videokaart die GTA 5 aan kan. Gr.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Had je de link gezien, zoiets. Het is nu nog koffiedik kijken, maar daar zal het wel mee moeten lukken.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Trefwoord Prijs
Beoordeling
Merken
Videochip
Chipset generatie
Videochipfabrikant
Nominale snelheid videochip
Maximale turbo frequentie
Rekenkernen
Shader clock
Geheugengrootte
Geheugen Type (videokaarten)
Geheugen Snelheid
Geheugen Busbreedte
Card Interface (Video)
Video uit
Video Adapter
DirectX versie
OpenGL versie
Shader model
Mantle ondersteuning
Lengte
Hoogte
Breedte
Aantal slots
Aantal 6 pins
Aantal 8 pins
Stroomverbruik
Type koeling
Kaart Eigenschappen
Link Interface
Datum eerste prijsvermelding
Series Deze kenmerken staan allemaal op tweakers.net pricewatch. Wat is voor mij hier belangrijk, wat betekenen ze, en wat heb ik waarschijnlijk nodig ok gta v te kunnen doen?

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (1)

Het lijkt mij genoeg maar de hoogste setting zou je nooit kunnen halen ;). Ik heb hetzelfde probleem...
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Je kan even kijken op http://www.systemrequirementslab.com/cyri die dit kan je precies vertellen of je de game kunt spelen op je pc.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
@Remco538 Niet als het spel nog niet uit is.

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding