hoe krijg je gratis credits op imvu?

Hoe krijg je gratis credits op imvu. Ik koop vaak veel dingen maar. Heb ook veel te weinig credits. Kan iemand mij vertellen hoe ik gratis imvu credits krijgt. Als ik alle offers al gedaan heb.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Games
4K

Antwoorden (2)

Heb je alle offers al gedaan?
Ik kan het me nauwelijks voorstellen aangezien er ook elke keer nieuwe offers bij komen.
Maar een hele handige tip is om dit te doen:

- Maak een nieuw account aan (met een fake-email waar je ook dingen naar toe kunt sturen en bevestigen)
- Doe met dat nieuwe account offers
- Stuur cadeaus/Credits naar je main account

Tadaa, je hebt weer credits.
Wat ook nog kan (dat heb je niet zelf in de hand) is die 'daily' login bonus (bij je instellingen kun je dat aanvinken, maar als het goed is , is dat automatisch al aangevinkt)
Bij die daily login bonus heb je na 5 dagen +- 1000 credits.
Maar als je het per se nu wilt hebben (op een tijdstip wat jou het beste uitkomt, kan je de eerste mogenlijkheid beter toepassen)

Succes, en nog veel IMVU plezier!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Je hebt op IMVU een pagina waar je alle manieren kan zien om gratis credits te krijgen. Niet alleen door offers maar ook door een huisdier te nemen in de IMVU app op je pc. Er zijn veel manieren om gratis credits te krijgen. Vaak zijn het dan wel predits, met andere woorden 'promo credits'. Dat zijn credtis waarmee je bijv. geen gift kan geven. In ieder geval kan je daarvan wel kleding kopen voor jezelf.
Succes!