ik zoek de naam van een spelletje van de begin jaren90?

Het was een spel waar je een jongen was die via dimensies ( werelden ) op zoek moest naar z'n ouders.
In verschillende levels moest hij opdrachten vervullen, met bv een lavapad bewandelen of kristallen op de juiste volgorde te krijgen. Op een moment kwam je ook de prinses tegen en helpt hij haar weer thuis te komen.
Het was een spel die vond ik ver voor zijn tijd uit. en is van ongeveer 1993.
Wie o wie kan me helpen.

Toegevoegd na 6 minuten:
Volgens mij was het iets met quest en een sierra spelletje.

Toegevoegd na 6 uur:
ik heb een foto toegevoegd van het spelletje, ik hb daar dus helaas geen naam bij gevonden.

Toegevoegd na 7 uur:
ik heb hem gevonden. Torin's passage.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Games
1.3K
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
waarom sluit je de vraag niet als je hem al hebt gevonden.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dus van dezelfde makers als van Leisure Suite Larry en Kings Quest (Roberta Williams en Al Lowe).

Het beste antwoord

Volgens mij heb je het over de King's Quest serie die door Sierra werd gemaakt.
Je kunt ze allemaal nog downloaden en spelen vandaag de dag.