Ik heb minecraft gekocht en geprobeerd te downloaden. Krijg echter steeds de foutmelding "Could not create the Java virtual machine"?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Games
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Is java wel op de meest recente versie? Probeer het eens te updaten
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Gebruik je een Mac of een Windows-PC?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
welke verzie heb je?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik gebruik Windows Vista en de versie van Java is Java7 update 10
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik heb Java verwijderd en opnieuw geïnstalleerd. Echter ik blijf nog steeds dezelfde error meldingen krijgen t.w.:
Error: Could not create the Java virtual machine
Error: A fatal exception has occured. Program will exit
Deze melding krijg ik als ik minecraft wil downloaden. Het downloaden lukt dus al niet.

Antwoorden (2)

Probeer eens Java te verwijderen en daarna weer opnieuw te installeren. Start Minecraft weer op, is het probleem dan opgelost?

Zo niet, misschien kan je het error report (als dat er is) hier neerzetten door het te kopiëren en te plakken.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
heb je de verkeerde versie?
heb ik ook gehad
bij beeldschermeigenschappen kan je het aantal bits zien
eerst de oude java verwijderen

trouwens Tekkit is een aanrader
eerst techniclauncher installeren
en dan tekkit classic aanklikken
AANRADER