Is het hacken van een demo illegaal?

Ik wil hem dan niet online zetten ;)

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Games

Het beste antwoord

Dit is niet illegaal indien je de ontdekte fouten doorgeeft aan het ontwikkelteam. Zo bied je ze de kans om deze gaten te dichten. Als ze dit niet doen, kun je aantonen dat ze hiervan op de hoogte zijn.

Dit is ook hoe lektober te werk ging. Hierin werden ontwikkelaars een aantal weken voor de aankondiging op de hoogte gebracht. Indien ze dit niet hadden opgelost, gingen de gaten online.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Ja, Toegang verkrijgen tot content, programma's etc. zonder toestemming van de maker is illegaal.