Nergens, een PS3 bouw je niet om, die hoef je alleen maar te softmodden (dus andere firmware er op te zetten). Met PS3's met een firmware hoger dan 3.55 gaat dat niet meer lukken (dus als je geupdate hebt het laatste jaar lukt het niet meer).
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je kan de PS3 om laten bouwen bij Modboxes in Amersfoort. Wij hebben de Wii hier ook laten. Je kan er op wachten en krijgt er een jaar volledig en schriftelijke garantie op. Kijk maar op de koppeling hieronder !

Succes.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nog een goede plek hiervoor is de ombouwwinkel in R'dam