Hoe save ik met de N64 emulator Project64?

Ik heb nu als voorbeeld Ocarina of Time op mijn emu. Dan kies ik save slot 1, daar save ik dan. Als ik alleen de rom afsluit kan ik hem wel weer laden. Maar als ik heel de emulator afsluit krijg ik een error. Als ik daarna weer de emulator opstart en mn save state van Zelda wil laden staat er onderin 'Unable to load save state'. Hoe kan ik nou weer verder met spelen? :(

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Games

Antwoorden (1)

Om op te slaan druk je op f5 en om te openen druk je op f7,
Je kan ook verschillende saves maken door op systeem te drukken en daarna je muis bij nu geopende savestate te houden. Hier kan je vervolgens Kiezen tussen tien verschillende saves (deze saves zijn per spel, niet over alle spellen)