Markus Alexej Persson is de maker van Minecraft. Kijk voortaan eerst even op Wikipedia. Op deze website kun je de meeste weetjes over onderwerpen vinden.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dat is niet waar, Wikipedia zal de meeste antwoorden op vragen die hier komen niet kunnen beantwoorden. Voor de rest is Wikipedia een hele goede site met veel informatie, maar dat maakt Goeie Vraag helemaal niet overbodig. Het is gewoon een tip van mij zodat de vragensteller de volgende keer zijn antwoord gemakkelijk zelf op kan zoeken en niet hoeft te wachten op een antwoord van iemand.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
je hebt helemaal gelijk PatrickMiah! Ik begrijp het eigenlijk niet echt. Mensen kunnen wel een account aanmaken op goeievraag.nl, en vervolgens een vraag stellen, maar niet op wikipedia zoeken.. Daarnaast, de vragen die hier langskomen, zijn niet vaak zomaar op internet te vinden, of je hebt zoekwoorden nodig die de vraagsteller niet kent/niet opgekomen is.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik snap niet waarom je 2 duimpjes omlaag heb, dit is eigenlijk het perfecte antwoord!
Ook wel Notch op minecraft genoemd.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Bedenker en maker van minecraft is, zoals je misschien al zag, Markus "Notch" Persson. Hij is nu gestopt met directe ontwikkeling van het spel en heeft de leiding overgegeven aan zijn beste vriend Jens Bergesten, ook wel bekend als "Jeb". "Notch" werkt nu zelf aan een nieuwe game, 0x10c die nog geen release datum heeft, maar waarvan al wel wat beelden zijn vrijgegeven.

Hopelijk helpt dit je een beetje! :)