fifa 12 voor pc staat op xbox besturing hoe werkt dit?

ik heb nu net fifa 12 voor pc.. alleen er staan steeds x box
figuurtjes
als ik bij besturing kijkt staat er r1 r2 b a x

enzo hoe doe je dit voor het toetsenbord?

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

wat TheDutchman zegt, klopt helemaal. Je kunt de PC-settings aanpassen, kijk op deze link, welke toets wat betekent: http://segmentnext.com/2011/10/10/how-to-customize-fifa-12-keyboard-controls/ mocht je, zoals in een van je reactie beschreven, een controller willen kopen: je moet gewoon een xbox-controller kopen, alleen moet je er wel voor zorgen dat de controller een kabeltje heeft met USB-aansluiting, geen draadloze dus. De USB-aansluiting doe je in de PC en het werkt meteen, geen ge-installeer of zoiets dergelijks. iedere xbox-controller heeft een USB-aansluiting, tenzij hij draadloos is. Dat het zo gemakkelijk is, komt overigens doordat zowel Windows als Xbox van Microsoft zijn, dus is het makkelijk te programmeren voor zo'n bedrijf. succes! Toegevoegd na 2 minuten: ik heb geen FIFA 12, maar FIFA 11 en nu FIFA 13 demo, en daar krijg je hetzelfde opstartscherm. Klik daar op spelinstellingen, en dan kun je het geloof ik veranderen. Toegevoegd na 3 minuten: ik heb geen FIFA 12, maar FIFA 11 en nu FIFA 13 demo, en daar krijg je hetzelfde opstartscherm. Klik daar op spelinstellingen, en dan kun je het geloof ik veranderen.

Bronnen:
ervaring met een xbox-controller op FIFA 11 PC.

Default? Standaard? knop?

Toevallig xbox controller aangesloten? als dit niet zo is dan moet je via de game opties xbox controller uitschakelen en dan de game opnieuw starten, als fifa deze optie niet heeft laat me het dan weten

Dat is bij alle pc FIFA12 zo. Omdat veel mensen FIFA met een xbox controller spelen dacht EA dat het handig zou zijn om de symbolen van de xbox te gebruiken. Dit kan je niet in je instellingen wijzigen. Handig voor mensen met een xbox controller maar niet voor de mensen met toetsenbord.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100