Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

fifa 12 voor pc staat op xbox besturing hoe werkt dit?

ik heb nu net fifa 12 voor pc.. alleen er staan steeds x box
figuurtjes
als ik bij besturing kijkt staat er r1 r2 b a x

enzo hoe doe je dit voor het toetsenbord?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Games
1.2K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

wat TheDutchman zegt, klopt helemaal.

Je kunt de PC-settings aanpassen, kijk op deze link, welke toets wat betekent:

http://segmentnext.com/2011/10/10/how-to-customize-fifa-12-keyboard-controls/

mocht je, zoals in een van je reactie beschreven, een controller willen kopen: je moet gewoon een xbox-controller kopen, alleen moet je er wel voor zorgen dat de controller een kabeltje heeft met USB-aansluiting, geen draadloze dus. De USB-aansluiting doe je in de PC en het werkt meteen, geen ge-installeer of zoiets dergelijks.

iedere xbox-controller heeft een USB-aansluiting, tenzij hij draadloos is.

Dat het zo gemakkelijk is, komt overigens doordat zowel Windows als Xbox van Microsoft zijn, dus is het makkelijk te programmeren voor zo'n bedrijf.

succes!

Toegevoegd na 2 minuten:
ik heb geen FIFA 12, maar FIFA 11 en nu FIFA 13 demo, en daar krijg je hetzelfde opstartscherm. Klik daar op spelinstellingen, en dan kun je het geloof ik veranderen.

Toegevoegd na 3 minuten:
ik heb geen FIFA 12, maar FIFA 11 en nu FIFA 13 demo, en daar krijg je hetzelfde opstartscherm. Klik daar op spelinstellingen, en dan kun je het geloof ik veranderen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Default? Standaard? knop?
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Toevallig xbox controller aangesloten? als dit niet zo is dan moet je via de game opties xbox controller uitschakelen en dan de game opnieuw starten, als fifa deze optie niet heeft laat me het dan weten
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
heb niks van een xbox controller ? waar kan ik die xbox controle uitschakelen? ik kan nu niets vinden.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
als je een gamemode selecteert kun je de controls aanwijzen dacht ik zo, max 8 controlers en 1 toetsenbord. en als je de toetsenbord heb geselecteerd kun je evt. ook de controls veranderen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
wow haha ik heb niet zo verstand van die woorden:)
er staat dat ik controle 5 heb .. en dan staat er een toetsenbord maar als ik bij hulp bij knoppen kijk staat er A X B enzo?:
Dat is bij alle pc FIFA12 zo. Omdat veel mensen FIFA met een xbox controller spelen dacht EA dat het handig zou zijn om de symbolen van de xbox te gebruiken. Dit kan je niet in je instellingen wijzigen.

Handig voor mensen met een xbox controller maar niet voor de mensen met toetsenbord.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
kan ik hiervoor een controle kopen
die aansluiten op de pc? en hoeveel kost dat dan>?<
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
en hoe wijzig je dan de besturing?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
met toetsenbord>!

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding