Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

steam zegt dat ie al een spel runt hoe verhelp ik dit?

als ik team fortress speel en ik wil het afsluiten en daarna opnieuw opstarten zegt ie dat ie het al runt maar er staat niks tussen processen en ik kan steam ook niet opnieuw opstarten hoe verhelp ik dit?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Games
2.3K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (2)

Je hele computer opnieuw opstarten.

Als je dat doet sluit hij alle processen af waar hij mee bezig was. Ook degene die je niet direct kunt zien via taakbeheer. Succes!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Is er geen andere oplossing want elke keer me computer opnieuw opstarten is ook vervelend?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dat snap ik ja maar ik denk het helaas niet. Hoe sluit je je spellen af? Misschien is daar een betere manier voor.
Je kunt naar je Task Manager/Taak beheer gaan?!
Daar staat in het tabblad Processes/processen vast iets over Team Fortress...
Selecteer dat proces en klik op End Process/Beeïnding proces (of iets dergelijke).

BTW, je komt in je taak beheer door met je rechter muisknop op de taakbalk te klikken en vervolgens in het snelmenu dat naar voren komt kiezen voor Task Manager/ Taak beheer.
Of nog makkelijker, door de toetsencombinatie (Left) Ctrl + (Left) Shift + Esc tegelijkertijd in te drukken.
Vervolgens staat bovenaan dat tabblad processes/processen.
Good luck!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Er staat helemaal niets tussen de processen over team fortress

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding