Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

ik heb op mijn pc nvidia geforce gt 530 maar voor call of duty ghost heb ik nvidia gts 450 zal call of duty ghost werken ?? voor de rest heb ik alles

-Intel core i5 3gz
-2tb geheugen
-8gb DDR3 ram
-windows 7 home premieum64-bit
-Nvidia geforce gt 530
-DirectX 11

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Games
945
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Zal wel draaien, alles op zijn laagst, lagere resolutie kiezen dan je scherm etc. geen AA. Als je wat wil even een betere videokaart plaatsen in je desktop.

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (2)

Ja, je hebt een nieuwere en betere videokaart. Dat zou moeten lukken.
530 > 450

Toegevoegd na 2 minuten:
Verder zijn de andere specs van je computer ruim voldoende om CoD te spelen. Ongetwijfeld niet op max graphics, maar wel voldoende om op low/medium met een degelijke FPS het spel te kunnen draaien.

Toegevoegd na 3 minuten:
Verder zijn de andere specs van je computer ruim voldoende om CoD te spelen. Ongetwijfeld niet op max graphics, maar wel voldoende om op low/medium met een degelijke FPS het spel te kunnen draaien.

Overigens! Een hoger cijfer videokaart hoeft niet perse te bekenen dat ie beter is. Een Nvidia GTX 490 is stukken beter dan de GTX 530. Echter, de 530 en 450 zitten redelijk dicht bij elkaar, maar de 530 is wel beter dan de 450.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Beste Max,

Als je de website: http://www.systemrequirementslab.com/cyri gebruikt weet je precies als je computer het aan kan of niet, Can You RUN It hoef je niet te downloaden en kan gewoon vanaf het internet gebruikt worden, je hebt echter wel ja java nodig.

PS: CYRI kan voor elk spel gebruikt worden
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding