kun je in minecraft slimes tegenkomen zonder een mod te hoeven downloaden?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Games

Het beste antwoord

Ja die kan je tegenkomen zonder mod, ze zitten helemaal onderaan op het bedrock. Ik ben ze gister nog tegengekomen in de 1.8.1 update. ik heb een stuk land van ongeveer 200 bij 200 blokken recht naar het bedrock en daar spawnen ze dus gewoon op.. best grappig.

Toegevoegd na 8 minuten:
zo even een printscreen genomen : )
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Ik heb eerlijk gezegt nog nooit slimes gezien in Minecraft, dus ik denk dat je een mod moet downloaden om dat te krijgen. Ook kan je een bukkit server nemen.

Toegevoegd na 2 minuten:
In Terraria (een soort Minecraft maar dan in 2d) kan je wel slimes tegenkomen. Ik weet niet of je dat bedoeld?

Toegevoegd na 4 minuten:
Ik zie nu in het antwoord hieronder dat het dus blijkbaar WEL kan. Sorry, dat wist ik niet.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja dat kan! Je hebt ze ook nodig om slimeballs te krijgen om de sticky pistons mee te maken btw. Ze spawnen alleen in de onderste 16 lagen van je wereld overigens.

Toegevoegd na 4 minuten:
ff gekeken voor je en ze zijn wel vrij zeldzaam, als er een mod spawned (zombie/creeper/slime etc) wordt het in 90% van de gevallen GEEN slime maar 1 van de andere 4 mods.

Hiet te vinden+ de spawn formule http://www.minecraftwiki.net/wiki/Slime