hoeveel mensen spelen call of duty onder de 18 jaar?

ben wel benieuwd hoeveel

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

Ik heb heel internet voor je afgezocht :p maar ik heb niks gevonden. Dus het lijkt me sterk dat er ooit percentages over vrijgegeven zijn, bovendien kunnen er ook alleenmaar schattingen worden gedaan omdat mensen vaak hun leeftijd niet serieus invullen of dit bijvoorbeeld op de computer niet nodig is bij sommige call of duty's.

Ga er maar vanuit dat de helft van de spelers onder de 18 jaar is

Ik geloof niet dat daar harde cijfers over bekend zijn. Maar op basis van mijn ervaringen - en ik speel COD al sinds het eerste deel - is minimaal de helft onder de 18. Grappig genoeg zijn er ook veel spelers die 35, 40 of nog een heel stuk ouder zijn.

Veel ik hoor er ook bij en ook al veel delen hebben ze dus de meesten die nu 25 zijn spelen al van de eerste deel ofzo weet ook nie hellemaal er is hellaas niks over bekent maar ook die leeftijd groepen vind ik nie hellemaal kloppen

Er zijn naar mijn mening meer kinderen dan volwassenen op Call of Duty. Dus ga er maar zeker van uit dat het 50/50 is ;)

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100