Mijn pc kan de disk van Sims3 niet vinden, wat nu?

Vanmiddag heb ik de game Sims3 gekocht, eenmaal thuis deed de disk het niet, terug gegaan naar de mediamarkt met laptop en al, deed hij het daar wel zonder dat de mensen wat deden.. nu ben ik thuis en probeer ik het weer, doet hij het weer niet. Wat nu?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Games

Antwoorden (2)

Als je de disk er in stopt krijg je dan geen bericht dat die er in is? En voor sims 3 heb je origin nodig, dus mischien dat dat een reden is.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Tja als het om een laptop gaat is dat niet verwonderlijk.

Het hele optische station komt er telkens mee uit de lade en is dus niet beschermd. Het duurt dus ook niet lang of het herkennen van optische discs gaat steeds moeilijker op een laptop. En dat zal er niet op verbeteren.

Een alternatief zou kunnen zijn om gebruik te maken van een extern optisch station. Die zijn zo gevoelig niet en gaan langer mee.

Een nog beter alternatief is natuurlijk te spelen op een desktop-pc. Die zijn beter geschikt voor games.