Is de Dell Inspiron 660-desktop geschikt voor games?

Begin 2014 komt GTA V voor PC uit en mijn oude PC is echt aan vervanging toe, het gaat om deze PC: http://www.dell.com/nl/p/inspiron-660/fs

Ook voor andere games zoals De Sims 3 of wat dan ook.

Specificaties:
Processor
3rd Generation Intel® Core™ i3-3240 Processor (3M Cache, 3.4 GHz)
Besturingssysteem
Windows 8.1 (64bit) , Nederlands
Monitor
Beeldscherm niet inbegrepen
Geheugen2
4GB2 DDR3 SDRAM at 1600MHz
Harde schijf
1 TB SATA-harde schijf (7.200 rpm)
Videokaart
1 GB NVIDIA® GeForce GT 620 grafische kaart
Optisch station
Dvd+/-rw-station (dvd/cd lezen en schrijven)
Keyboard
Dell KB 113 Entry USB-toetsenbord - VS/Europa (QWERTY)
Draadloze communicatie
Europees – Dell Wireless DW1506
Beveiligingssoftware
McAfee® LiveSafe, abonnement van 12 maanden
Services
1 jaar Collect & Return service
Geadverteerd systeemgewicht
7.9 kg.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Games

Antwoorden (1)

Nee. Dit zijn office/webbrowse bakken. Totaal ongeschikt voor gaming. Een GT 620 is niet voor games. Je wil iets met een GTX 660 of 670. Of Radeon 7850 tot 7950.

Toegevoegd na 2 minuten:
Als je zelf kan bouwen (shops waar je de onderdelen bestelt doen dit ook vaak gewoon):

http://tweakers.net/reviews/3295/3/desktop-best-buy-guide-november-2013-budget-en-basisgamesysteem.html
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ik heb zelf niet zo heel veel verstand van computers. Ik snap wel hoe het allemaal werkt en zo, maar niet hoe een computer in elkaar zit. Dus ik weet niet wat je bedoelt met al die dingen die daarboven staan, haha. Ik heb niet zulke hele hoge eisen, want ik heb nu een oude computer en alles loopt vast. Ik wil weten of zo'n spel werkt op die computer, weet jij dat dan misschien?
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
GTA V zal gewoonweg niet lekker werken op die Dell. Voor hetzelfde geld heb je een PC die het wel aan kan. Stuur een mailtje naar een internet PC-shop met de link van tweakers en vraag of ze een gelijkwaardige PC in elkaar kunnen zetten. http://tweakers.net/pricewatch/bestelkosten/503662?tti=2&pti=10&minscore=&maxdelivery=&minproducts=7&maxshops=4#shoplist Azerty kan dus alles leveren. Stuur ze een mail of selecteer zelf de onderdelen en geef op dat ze het moeten assembleren.