Hoe groot is de kans dat je op pokemon vortex een legendarische pokemon vangt?

ik zou er graag een in mijn team hebben

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Games

Het beste antwoord

Dat ligt er aan welke bal je naar de legendarische pokemon gooit:

Masterbal, je vangt de pokemon met zekerheid

En met de overige ballen heb je een bepaalde kans dat je de pokemon vangt zoals ultra ball, great ball, pokeball.

Verder moet je de pokemon altijd zo veel mogelijk verzwakken, een extra handicap als je tegenstander in slaap brengen, verlamd maken werkt ook in jou voordeel.

Tenslotte is het handig om je spel op te slaan voordat je tegen een legendarische pokemon gaat vechten, dan kan je blijven proberen en loop je niet het risico dat je hem per ongeluk dood maakt.

Succes.