Mijn minecraft mods werken niet alleen toomanyitems werkt wat moet ik doen zodat het wel werkt?

Ik heb veel mods geprobeerd te downloaden maar het lukt niet! ik heb al modloader. Wat kan ik doen zodat het wel werkt!? (toomanyitems werkt wel??)

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Games
1.2K
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Heb je META-INF verwijderd? Dat is een mapje in minecraft.jar.

Antwoorden (2)

heb je de echte minecraft, of sp jar ofzo...

heb je de nieuwe update al genomen? (stelt niet veel voor, er zijn geen nieuwe blokken ofzo...). zo nee, neem de update eens en probeer ze nog eens te downloaden

misschien is toomanyitems nog niet aangepast aan de nieuwe update

succes!

ps. als het nog niet lukt, mag je me een mailtje sturen
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
ja ik heb de nieuwe minecraft en die is echt (1.4.4) maar wat is er dan mis??
kijk, als je zoveel mods installeert crasht je minecraft maakt niet uit of je cracked of premium hebt!
als het niet lukt kun je op youtube kijken
ik ben ook veel te vinden op youtube
ik heb een aantal mod reviews en tutorials gedaan voor youtube, als je het zou willen zien: http://www.youtube.com/cre2axe
ik ben er de baas van dus hoe dan ook je moet zeker weten minecraft 1.4.4 hebben (de nieuwste van het moment dus) en modloader (de nieuwste van het moment dus) (toomanyitems is gemakkelijk te installeren)
als het je niet lukt en je vind niks op youtube of wilt niet op youtube kijken kun je me nog mailen!
cre-axe@hotmail.com
antwoord komt binnen 2 dagen altijd (vaak wel eerder)

-team cre-axe